google-site-verification=XoQFkgtpf_zW_T1OTs_rvJaUlIyNe9zuoT2h52I8Q7s Hun har en interesse - Friends Of Dentistry Forums

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hun har en interesse

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hun har en interesse

Becki Pierotti er en konkurrencedygtig distancel?ber, der i ?jeblikket k?rer til National Running Center i Clarks Summit, PA. Hun har PR's kl. 18:30 i 5K, 1:25:07 i halvmarathonet, Nike Air Max 95 Hombre og 3:02:30 i marathon - med andre ord, hun er sk?r hurtig! Becki er ogs? i ?jeblikket en kandidatstuderende p? et kiropraktikskole . Hun har en interesse i ?rsagerne til og behandling af k?rende skader, og er lidt af en sko n?rd. Ligesom mig, kan hun lide at skrive Nike Air Vapormax Womens lange, dybdeg?ende anmeldelser af sko p? sin blog Middle Miles, og derfor troede jeg, hun ville v?re god til en g?stevurdering her p? Runblogger. Da Brooks PureConnect var for smal for at jeg kunne b?re behageligt, spurgte jeg hende, om hun ville v?re villig til at gennemg? det for mig, og hun lykkedes Nike Air Max 97 Donne forgyldt. Selvom det var skr?mmende, er Beckis anmeldelse af Brooks PureConnect 2: Brooks PureConnect 2: Brooks PureConnect 2: G?stebed?mmelse af Becki Pierotti
    Da Brooks stadig var indstillet til at afbryde lanceringen, fandt jeg mig selv i den uundg?elige position Nike Air Huarache Donne at finde mig en ny arbejdshestesko. Jeg havde pr?vet Brooks PureConnect, da originalen f?rst blev udgivet, men efter at have slidt dem ud, gik jeg tilbage til Launchen som min prim?re tr?ner og i h?j grad glemte PureConnect ... indtil nu. P? baggrund af udsigten til ikke mere lancering, bes?gte jeg PureConnect igen. Selvf?lgelig er lanceringen tilbage, men i m?nederne f?r afkastet blev min interesse for PureConnect genoplivet, hvilket gav mig mulighed for at pr?ve sin efterf?lger, Brooks PureConnect 2.The PureConnect 2 er Brooks 'n?st mest nedslidte sko af sin Nike Air Max 97 Femme PureProject-samling. Den bruger den samme mellems?l og yders?l som originalen, s? de af jer, der har b?ret den oprindelige PureConnect, ved, hvad de skal forvente. PureConnect 2 har en 4mm h?l-t? differential og vejer ind p? 7,2oz for en m?nds st?rrelse 9 og 5.9oz for en kvinders www.amolan.es st?rrelse 8. Den st?rste ?ndring fra den oprindelige PureConnect er overgangen til en burrito-stil ?vre med asymmetrisk sn?ring, minder om den ?vre del af den oph?rte gr?nne stilhed. Den nye ?vre er lavet af et mesh materiale og har lidt mere "give" end originalen. Det er stadig bygget p? samme buede og smalle sidste som den f?rste PureConnect, men lidt mere giver i det ?vre middel, at den, der fandt den f?rste PureConnect bare et tryk for smal, kan v?re i stand til at str?kke den ?verste af 2. Men, g?r ikke fejl, det er stadig en smal sko, is?r i forhold til Nike Air Max 2017 Mujer de andre PureProject sko. Det ser ogs? ud til at tr?kke vejret bedre end originalen, og det er behageligt med eller uden str?mper. I sidste ende f?ler jeg den nye ?vre er absolut en forbedring. For de af jer, der ikke har b?ret den f?rste PureConnect, er det f?rste, du Nike Air Max 2017 Femme sandsynligvis vil se p? at s?tte p? PureConnect 2, "boblerne" p? s?len. Der er en klar f?lelse af akavet ustabilitet, n?r de st?r i disse sko (jeg beskrev originalen som hvad jeg ville forvente Reebok tonersko f?les som), men denne f?lelse forsvinder n?sten, n?r de k?rer. Bare ikke kig efter jord-f?lelse, fordi p? grund af opf?relsen af ??de boble-lignende pods p? s?len, er der ikke meget der.
Working...
X