google-site-verification=XoQFkgtpf_zW_T1OTs_rvJaUlIyNe9zuoT2h52I8Q7s ei hij afgelopen weekend - Friends Of Dentistry Forums

Announcement

Collapse
No announcement yet.

ei hij afgelopen weekend

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ei hij afgelopen weekend

toen ik sprak met Josh Beisel, een territoriummanager voor Adidas NMD Womens Skechers Performance, zei hij afgelopen weekend tijdens de Surf City Expo over de "Go Meb" dat de ingebedde plaat feitelijk buigt en energie teruggeeft aan de hardloper terwijl ze voorwaarts rennen in hun loop . Skechers moesten deze nieuwe technologie goedgekeurd krijgen. We hadden het ook over de komende Go Bionic Trail en hoe hij, op Nike Roshe Run Femme basis van de reactie die hij heeft gehoord van verschillende retailers en testers over die schoen, vindt dat het nogal een hit kan zijn en echt veel doet om breng Skechers in de mainstream van serieus hardlopen. In de zomer van 2011 werd ik gecontacteerd door het ontwerpteam van de Performance Running-divisie in Skechers om te kijken of ik een nieuwe schoen wilde uitproberen die ze hadden ontwikkeld. De schoen was de originele Skechers GoRun, en het was het eerste aanbod van het Go-team in Skechers. Ik Nike Air Max 90 Donne Rosa stemde met tegenzin in om de schoenen te proberen (ik had eerder een aantal negatieve ervaringen met het bedrijf gehad), maar kwam uiteindelijk onder de indruk van hen. Ze waren licht, flexibel en hadden een van de beste bovenstukken die ik ooit op mijn voeten had gelegd. Sindsdien heb ik een nauwe relatie ontwikkeld met het Skechers Adidas Superstar Womens Performance Running Design-team en heb ik ze geholpen een aantal schoenen af ??te stellen die sindsdien zijn uitgebracht (Go Bionic, GoTrail en nog een aantal andere in ontwikkeling). Ik moet benadrukken dat ik dit op een volledig vrijwillige basis gedaan heb, omdat ik geen andere betaling heb geaccepteerd dan de schoenen die ze me geven Nike Air Max 270 Hombre om uit te testen. De originele Skechers GoRun was een schoen die mensen ofwel liefhadden of haatten (lees mijn GoRun 1 review hier). Ik ken heel wat mensen die ze probeerden www.neonray.co.uk en meteen werden uitgeschakeld vanwege de uitgesproken "bult" onder de middenvoet. De schoen is ontworpen met een ongewone zool die eigenlijk dikker was in de middenvoet dan in de hiel of de voorvoet. Gecombineerd met een uitgesproken enige rocker gaf dit het gevoel alsof je achterwaarts van de schoen wiegde toen je erin ging staan, Nike Air VaporMax Womens en ik vond ze ongemakkelijk om erin te lopen. Maar toen ik eenmaal in de GoRuns aan het rennen was, ging de sensatie weg. Ik ken een stel hardlopers die grote fans zijn van de schoen. In vroege discussies over de update van de GoRun, gaven Runblogger-columnist Nate Sanel en ik aan dat als Skechers op weg wilde gaan met serieuze hardlopers, Nike Dunk Sky High Womens de schokgevoelens van de middenvoet zouden moeten zijn verminderd. Het ontwerpteam was het ermee eens, maar wilde de hobbel ook niet helemaal verwijderen, omdat veel mensen die fans van het origineel waren, het leuk vonden vanwege het unieke zoolontwerp. Het compromis was een schoen waarbij de hobbelbeleving werd verminderd, maar niet volledig werd ge?limineerd. Dat is waarschijnlijk de grootste verandering die verschijnt in de GoRun 2.
Working...
X