google-site-verification=XoQFkgtpf_zW_T1OTs_rvJaUlIyNe9zuoT2h52I8Q7s introducerede adidas deres nye Boost mellems - Friends Of Dentistry Forums

Announcement

Collapse
No announcement yet.

introducerede adidas deres nye Boost mellems

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• introducerede adidas deres nye Boost mellems

For lidt Nike Air Max 2017 Femme over en uge siden introducerede adidas deres nye Boost mellems?lteknologi. Baseret p? mekanisk afpr?vning er Boost udr?bt som den bedste energiudbytte af ethvert d?mpningsmateriale, der for ?jeblikket er indarbejdet i en l?besko. Dette fund blev bekr?ftet af Runner's World Magazine, som satte skoen p? pr?ve i deres skolaboratorium og fandt, at d?mpematerialet faktisk ville v?re et snit over resten n?r det www.neonray.co.uk drejer sig om energiudbytte. Efter Boost introduktionen skrev jeg et indl?g i som jeg kritiserede adidas markedsf?ringsstrategi og p?pegede, at hvordan et materiale opf?rer sig ved mekanisk afpr?vning m?ske ikke er den samme som den, der fungerer p? den menneskelige fod. Jeg modtog en masse svar p? det indl?g, mange via privat e-mail, og langt st?rstedelen kom fra folk, der var enige om, hvad jeg skrev. En af disse e-mails Nike Air Presto Womens kom fra Nike Air Max 90 Mens Amby Burfoot, der har set sko udvikle sig (eller afvikle afh?ngigt af dit perspektiv) i over 40 ?r. Amby og jeg har en interesse i videnskaben om at k?re, og vi bytter ofte emails om emner som dette (og som vi ogs? har vist i sin artikel, deler vi ogs? en frygt for vores kones reaktioner p? overdreven l?beskoopk?b). Det viser sig, at han delte min skepsis over, om Boost faktisk ville fungere p? en l?ber, som Nike Air Max 270 Femme det tilsyneladende g?r for en metalbold. Blandt mig n?vnt, at han havde lavet nogle henvendelser om Boost, og at han skrev en artikel om sko til sin Peak Performance Blog p? RunnersWorld.com. Denne artikel blev offentliggjort i dag, og det er et fantastisk stykke arbejde. Amby skriver om, hvordan Runner's World bekr?ftede de mekaniske testresultater, som adidas har haft, men han k?ber heller ikke, at dette n?dvendigvis er en Nike Air Odyssey Womens grund til at g? ud og bruge $ 150 p? skoene. Han skriver, at ball-drop testen er "... en maskine og materialetest, ikke en test af l?bere, der k?rer." Han citater fra ASTM (American Society for Testing and Materials), hvori det hedder, at "Shock Demping values ??determined by this testmetode til materialesystemer af atletisk fodt?j, kan ikke korrelere med lignende v?rdier, der opleves af en l?berens h?l eller fod.Nike Dunk SB Low Donne "Han diskuterer Nike Air Huarache Femmebimoechanist Benno Niggs synspunkter om de kriterier, der skal opfyldes for at returnere energi fra en sko for at have v?rdi til en l?ber . Han d?kker virkelig en del af jorden. M?ske mest interessant, Amby gjorde nogle sonder om, om adidas gjorde nogen fysiologisk testning for at se p?, om Boost gavner ?konomi og fandt f?lgende: "De fleste motion fysiologer mener, at ?get energi tilbagevenden kun har Nike Air Max 90 Donne Rosa betydning hvis det reducerer m?ngden af ??ilt, du bruger, mens du k?rer. Adidas har tilsyneladende foretaget en s?dan test og fandt ud af, at boost-midtsolen s?nker iltforbruget med ca. 1 procent sammenlignet med en EVA-mellems?lsko med samme v?gt. Det er et beskedent bel?b, der er underlagt bekr?ftelse, variabel blandt forskellige brugere, og ikke en st?rk grund til at b?re en l?besko, medmindre du s?ger verdensrekordet. Adidas NMD Womens "
Working...
X