google-site-verification=XoQFkgtpf_zW_T1OTs_rvJaUlIyNe9zuoT2h52I8Q7s hvor han bor i Joshua Tree - Friends Of Dentistry Forums

Announcement

Collapse
No announcement yet.

hvor han bor i Joshua Tree

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hvor han bor i Joshua Tree

Mange gode forslag kom ind fra mine venner, og inden for 3 timer var jeg kommet med en plan. Min barndomsvender Carl Rice inviterede mig til at komme til, hvor han bor i Joshua Tree, Californien for at g?re nogle l?b. Efter lidt forskning fandt jeg et spor kaldet California Riding and Hiking Trail. Det er en 37 mile, punkt til punkt spor, der rejser over ?rkenen. Lige hvad jeg havde brug for, Nike Air Presto Femme lang tid i den varme sol. Jeg smed min kompis Jeremy og spurgte ham om han ville komme www.marjannesimoons.nl med mig og g? klatring og h?nge ud med vores gamle ven Carl. Han sprang ved chancen. Efter en hurtig bekr?ftelse med hans arbejde havde vi planlagt vores tur. Tre uger senere kom vi fra flyet i Ontario, Californien og ledede for at se Carl. Det viser sig ogs?, at Carl bor sammen med Seth Zaharias og Saber Purdy, som ejer og driver Cliffhanger Guides. Jeg Nike Dunk Sky High Dames reserverede to fulde dage med dem og var fyldt med nerv?s forventning om at klatre udend?rs for f?rste gang. Jer og jeg fik klatring bugten n?r et nyt indend?rs klatring gym for nylig ?bnet i vores hjemby Concord, NH. Men at klatre op p? 40 fods menneskeskabte ruter er meget forskellig fra at klatre udend?rs. P? flyet var jeg meget ribbende fra Jer om hvor d?rlig jeg lugter. Spise en buksebaseret, fuld Nike Air Max Tavas Womens kost kost har en uheldig bi-produkt. Gas. Jeg pr?vede mit bedste, k?bte endda nogle Nike Air VaporMax Womens Gas-X. Engang da han opdagede en d?rlig lugt, s? han p? mig og sagde: "Var det dig?" Jeg sagde Nike Air Max Command Womens ja, og han sagde, "Jeg vidste det. Lugt ligesom gr?ntsager og frygter ... "Ok, s? jeg var temmelig nerv?s for klatring. Efter en lang dag med at rejse og bos?tte mig p? hotellet besluttede jeg at g? lidt for at tjekke terr?net. Vi k?rte ind i Joshua Tree Nike Air Max 1 Womens Park for f?rste gang, og mens Carl og Jer tjekkede ud klipperne, l?b jeg en 7 km ud og tilbage p? "Boy Scout" Trail. Jeg ved, det lyder dumt, men jeg var overrasket over, hvor bl?dt sandet var. Sporet var meget forskelligt fra det, jeg plejede at bruge, da det var lidt mere end bare en sti gennem b?rsten. Det ville v?re meget nemt at komme ud og vende rundt derude. Jeg blev lidt mere nerv?s for at g?re 37 miles af det helt alene i et omr?de, der ikke har nogen mobiltelefon d?kning. Vi ankom p? Nike Air Max 2017 Mujer en tirsdag. Onsdag og torsdag tilbragte vi klatring. Det var en af ??de mest utrolige ting, Nike Air Max 1 Womens Pink jeg nogensinde har gjort. Seth var en fremragende vejledning. Jeg f?lte mig meget sikker med ham, der f?rte os og var overrasket over, hvor meget jeg ikke havde et problem med h?jderne. Han selv bragt en vegansk frokost til mig! Vores st?rste Nike Air Max 90 Dames Roze stigning var p? torsdag. Det var en multi-pitch (4 pladser) klatring, som Seth ansl?et til 450 fod h?j. Hvad en rush !!
Working...
X