google-site-verification=XoQFkgtpf_zW_T1OTs_rvJaUlIyNe9zuoT2h52I8Q7s re en forpligtelse - Friends Of Dentistry Forums

Announcement

Collapse
No announcement yet.

re en forpligtelse

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• re en forpligtelse

Mizuno kan ogs? lide at forlade tom plads i h?len, s? du kan se Wave-pladen. Dette hj?lper ogs? med at holde v?gten Adidas Superstar Womens Pink lavere. Men det bliver ogs? et bekvemt sted for klipper at komme ind. Dette b?r ikke v?re et problem i l?bet af en road race, der er alle brolagt, men det kunne v?re en forpligtelse under et l?b, der har grusgrav. Jeg pr?vede at k?re b?de let og hurtigt over en r?kke overflader med Wave Ekiden p? mine f?dder , og de havde samme niveau af lydh?rhed og god tr?kkraft over vej, gr?s, trail og endda mudder. Den prikkem?nstret gummi yders?l er i stand Nike Roshe Run Femme Rosa til at greb stort set alt, s? jeg var sikker p? at skubbe tempoet p? alle overflader. Jeg er generelt villig til at skubbe gr?nserne for anbefalede afstande for lejligheder, der har k?rt maraton i 4.3 oz Asics Piranha SP4 og den lidt tungere Nike Zoom Streak Nike Air Odyssey Womens 3. Men jeg vil holde fast ved de andre anbefalinger, jeg ser for Wave Ekiden, og foresl?r at holde det til halvmarathonafstanden eller mindre. Mizuno har gjort et godt stykke arbejde, der skaber en solid og lydh?r tur, som er ideel til kortere l?b, men kan blive en udmattelsesrisiko i l?ngere l?b. Finalord: Mizuno Wave Ekiden er en veldesignet og p?lidelig flad til tr?ning og l?b op til halvmarathonet. Det er bedst egnet til l?bere, der kan lide en fast tur og en snigrende overgang fra landing til t?-off. Selv om det sandsynligvis ikke er nok sko til de fleste marathoner, er det en holdbar mulighed at have i rotation for kort og hurtig road racing. Og jeg fandt dem at v?re en halv st?rrelse lille, da jeg f?rst fik dem. Jeg var heldig og havde k?bt to par, en halv st?rrelse st?rre og fik at sammenligne dem fra side til side Nike Air Vapormax Womens med et par Mizuno Ronin 2'er. Jo st?rre Ekiden var stedet i l?ngden med den halve st?rrelse mindre Ronin. Jeg holdt faktisk den mindre Adidas ZX 750 Mujer Ekiden, p? den hunch, at den minimale ?vre ville str?kke sig ud. Efter omkring 16 miles er det strakt ud nogle, og jeg vil sige det f?les en ulige "kvartst?rrelse" lille for mig. Men jeg er glad for dem og kom bare tilbage fra en 5k race, hvor jeg tror, ??at t?theden var en god ting for mig, og jeg vil holde dem som min 5k racer. Lejligheder og tr?nere skal virkelig forsvinde p? dine f?dder. Det er lidt det vigtigste at se efter i min bog. V?gt, forskydning, pasform osv. Er alle variabler, der kan kombinere p? s? mange forskellige m?der at lave en god sko.
    Jeg elsker Ekiden. N?r denne sko er p?, er det ret durn n?r umuligt at k?re langsomt. Jeg tror, ??jeg kommer til beslutningen om, at jeg kan Nike Air VaporMax Dames lide det gammeldags bl?dt mesh og syet pleather (fuede?) Overdel bedst. De har en tendens til at passe til fodrenseren, og de kr?ller Nike Air Huarache Mujer ikke og sp?nder som de nye fanglede svejsede overlejringer p? knaprige masker. G?r mig ikke forkert, jeg elsker Kinvara, men overh?jderne som p? Adios 2 eller Ekiden synes mig at v?re af, jeg ved ikke bedre h?ndv?rk m?ske, hvis det overhovedet er muligt. Og efter at du har brugt det flere gange, f?les det Nike Air Zoom Pegasus 34 Womens n?sten tilpasset; eller i det mindste tager formens fod bedre.
    Jeg vil ogs? gerne se en tr?nerversion af Ekiden ogs?. M?ske tils?ttes endnu fire mm skum under for- og bag- og du vil have en daglige tr?ner. M?ske kan vi f? Mizuno til at s?nke Sayonara-offset i den n?ste iteration.
Working...
X