google-site-verification=XoQFkgtpf_zW_T1OTs_rvJaUlIyNe9zuoT2h52I8Q7s Jag blev lite - Friends Of Dentistry Forums

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Jag blev lite

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Jag blev lite

I december skrev jag ett f?rsta intryck av Merrell Mix Master trail sko. Mina tankar p? skon d? var positiva, men kort efter att jag skrev det b?rjade Mix Master att f?rsvinna fr?n onlinebutiker. Jag blev lite f?rbryllad, men uppt?ckte snart att det hade varit en materiell fr?ga med det ?vre - det slitrade ofta och Nike Air Span 2 Herrenorsakade mycket avkastning. I st?llet f?r att forts?tta att s?lja en citron gjorde Merrell den r?tta saken och drog skon fr?n marknaden och satte p? omkonstruktion av ?vre f?r att f?rb?ttra h?llbarheten. Mix Master 2 kom ut i sommar (avsl?jande: paret som granskades h?r var ett medieprov tillhandah?lls gratis av Merrell), och bortsett fr?n det nya ?vre materialet ?r det ungef?r samma sko som jag granskade i december f?rra ?ret. Som s?dan kommer jag att Adidas NMD Womens f?rs?ka vara kort eftersom det mesta jag skrev i den tidigare ?versynen g?ller ?ven den h?r skoen. F?rst och fr?mst har Merrell lyckats fixa det ?vre problemet med original Mix Master. Jag har k?rt ?ver 40 miles p? Mix Master 2 och har inte haft n?gra h?llbarhetsproblem. Faktum ?r att MM2 har kommit att vara min favorit l?ttviktiga skosektion av de anledningar som jag kommer att skissera Nike Air Max Axis Damen nedan. Min favorit sak om Mix Master 2 ?r passformen - precis som Merrell Barefoot-skor k?nns det som om det gjordes speciellt f?r min fotform. H?len och mittfoten ?r snygga men inte sn?vande, och framfoten ?r mycket rymlig f?r mig. Jag f?r inga hotspots fr?n den h?r skon, ?ven n?r den ?r sockless, vilket ?r ett stort plus. En stor f?rb?ttring ?ver Merrell Barefoot-skor ?r att vristkragen i Mix Master ?r kudde s? att den inte gr?ver in i huden ?ver min Achilles. ?vre avlopp ?r mycket bra - det blev inte vattenlogget den g?ngen jag sprang genom en str?m i den. Mixmasterens sula ?r v?ld?mpad men fast - det h?r ?r inte en fj?drande sko. Stackh?jder som rapporteras p? Running Warehouse ?r 16mm h?ge, 12mm framfod (vikt kommer in p? mindre ?n 10oz), s? det ?r en rimligt n?ra till marken ritt. Trots att du har en full l?ngd, slitsad gummisula Nike Air Max 97 Femme och en rockplatta, ?r det en ganska flexibel sko. Klackarna ger rimlig dragkraft (ingen glid som jag har erfarenhet av Brooks Grit), men den tunna sulan g?r att du kan k?nna stenar under foten (?ven om stenplattans n?rvaro inte betyder n?gon skarp sm?rta eller allvarlig bl?m?rken som upplevt i en sko som NB Minimus Trail). Jag har anv?nt Mix Master ?ver en m?ngd olika terr?ngar, fr?n rotv?Adidas ZX 750 Femme gar, till v?gar, till grusv?g, till en robust del av VT100-banan och det har hanterats mycket bra. Det ?r en solid hybridsko som kan hantera b?da v?garna och de flesta sp?rf?rh?llandena v?ldigt bra (kanske inte s? bra f?r lera med l?ga lugs, men har inte f?rs?kt det f?r det). Jag kan ?rligt s?ga det som jag planerar att springa n?gra trail ultras n?sta ?r (letar efter en ny utmaning!), Mix Master 2 skulle vara den tidiga frontrunner att vara skon Adidas ZX Flux Femme p? mina f?tter. Jag har haft varje mil som jag har lagt p? dem hittills, och ge dem min h?gsta rekommendation! Faktum ?r att min fru nyligen beh?vde en sp?rsko, och med tanke p? alla alternativ d?r ute k?pte jag henne ett par av kvinnors Mix Master Glide - hon ?r en tuff kritiker, men hittills verkar hon njuta av dem ( F?r n?gra veckor sedan skrev jag ett inl?gg som introducerade adidas Nike Air Zoom Spiridon Femme "naturliga springande" adipure-linje med skor och inneh?ll n?gra tankar p? Adipure Adapt, som ser ut och k?nns ganska mycket som en vattensocka. Jag tyckte om Adaptens k?nsla, men ur estetisk synvinkel var det sv?rt. Men jag hade stora f?rhoppningar om de tv? andra skorna i adipurlinjen: Adidas adipure Gazelle s?g s?rskilt ut som min skon. I f?rra veckan skickade adidas mig ett par av Gazellerna f?r att prova (avsl?jande: det var gratisprover f?r Nike Air Max 90 Femme granskning) och min ?vergripande erfarenhet hittills har varit fenomenal.
Working...
X