google-site-verification=XoQFkgtpf_zW_T1OTs_rvJaUlIyNe9zuoT2h52I8Q7s er een waar ik erg van hou beetje - Friends Of Dentistry Forums

Announcement

Collapse
No announcement yet.

er een waar ik erg van hou beetje

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• er een waar ik erg van hou beetje

Ongeveer zes maanden geleden schreef ik een zeer positieve beoordeling van de Skechers Go Bionic-hardloopschoen. Mijn vriend Nate (van de BikerNate-blog - bekijk hier zijn Go Bionic-recensie) en ik werkte al verschillende maanden samen met Skechers als onafhankelijke tests voor het slijpen van de schoen voorafgaand aan de uiteindelijke productie, en het eindproduct is er een waar ik erg van hou beetje. De Go Bionic is een zero-drop, gedempte, superflexibele schoen met een vrij brede toebox Adidas NMD Damskie - het is zowel een fantastische schoen om in te rennen en een uitstekende keuze voor platte vrijetijdskleding.Skechers-Go-BionicDe Go Bionic is nu uitgebracht, en ik heb al positieve reacties ontvangen van zowel lezers als vrienden met betrekking tot de schoen. Het is de eerste schoen die enige directe feedback van mij bevat, Adidas Superstar Femmedus ik ben enthousiast om te zien dat het op de markt komt! Ik las net een fascinerend artikel in de New Yorker over een man die naar verluidt de kost heeft gemaakt door te viezen naar sub -3: 00 eindigt in marathons in het hele land. Blijkbaar heeft Kip Litton de gewoonte om op mysterieuze wijze aan de top van zijn leeftijdsgroep te eindigen in races, ondanks dat andere lopers van vergelijkbaar tempo hem niet op de baan zagen. Ik was bekend met de naam Kip Litton van de Let's Run-forums, maar had nooit lees eigenlijk een van de discussies over hem. Om de een of andere reden leek de naam mij echter bekend en kon ik niet goed uitleggen waarom. Vanavond heb ik het uitgezocht. Het artikel in New Yorker wees erop dat Litton sub-3: 00 (2:54:06 om precies te zijn) liep op de 2009 Manchester City Marathon hier in NH. Ik heb die race Nike Air Max 2017 Donne ook gerund (in een veel langzamere tijd), maar het is ook de race die mijn studenten hebben gefilmd voor het voetstappenpapier dat ik in 2011 publiceerde. Toen ik dit las, wist ik dat ik de naam eerder had gezien . Een deel van het proces van het schrijven van die paper bracht me ertoe om Brightroom-racefoto's te laten trimmen door hun Nike Air Max 90 Donnestartnummers en video's van hardlopers te synchroniseren op mijl 6 en 20. Blijkt dat Kip Litton een van de hardlopers was voor wie mijn studenten geen video vastlegden of nog steeds foto's op elke mijl 6 of mijl 20. We hadden een video of foto voor 95% van de top 300 marathon finishers in deze race, en zijn naam bleef in mijn hoofd omdat ik een tijdje had gezocht door mijn video's voor hem . Dit bewijst niets over of zijn resultaat in deze race moet worden ondervraagd (hij zou er een kunnen zijn zebyswiedzial.pl die we gemist hebben), maar het is interessant als er iets in je hoofd zo klikt. Dit is consistent met wat er geschreven is over zijn andere races in In het New Yorker-artikel heeft Litton slechts twee foto's gemaakt door de offici?le racefotografen in Manchester (Brightroom) en beiden naderen de finishlijn - geen van eerder in de race.www.ronbell.co.uk Zijn Bib # was 195, en het is moeilijk om het te halen in deze foto's, maar ze zien eruit als andere foto's van hem op het web. Hij was vier minuten achter de vrouw in de foto op de halve marathon-tijdbalk (zij was de vrouwelijke winnaar van de race) en op basis van de raceverslagen was Litton de enige finisher in de top 30 die een negatieve splitsing had. Manchester is een bruut heuvelachtig parcours, en een negatieve splitsing daar is buitengewoon moeilijk. De New Yorker maakt duidelijk dat het Nike Air Presto Womens vervalsen van Litton nergens in de buurt is van het letterlijk snijden in bochten in de loop van een race. De man verschijnt routinematig in het dragen van verschillende kleding aan het begin en einde van races, om welke reden dan ook met zijn methoden om chipsystemen te verslaan. De leugens komen hier in lagen, maar het is serieus Nike Air Max 270 Femme helemaal niet duidelijk dat hij een respectabele marathon kan lopen, of zelfs dat hij er ooit in één of andere tijd een kan eindigen. Ik bedoel, zoals het artikel ons vertelt, Litton heeft uiteindelijk toegelaten tot * het maken van * de hele "Western Wyoming" marathon waarbij hij de fout maakte om zichzelf de winnende tijd toe te wijzen. Hij verzon de hele race, inclusief een veld van een paar dozijn andere namen - namen die nog nooit in andere marathons verschenen, maar waarvan verschillende profielen Nike Air Max 270 Mujer op amateur-atletieksites deden. De website die aan die race was gekoppeld, liep van dezelfde servers als die voor zijn tandartspraktijk en Litton's eigen wereldrecord draait. Dit doet alsof op een niveau dat veel werk vergt. Het is niet op het niveau van zoeken naar waar de cursus een verkeerde afslag kan toestaan. Het is ver,Nike Air Max 98 Femme voorbij dat.
Working...
X